sâmbătă, 12 octombrie 2019

Din Azuga spre Babele

Aseara am ajuns la Azuga, iar de dimineata vremea buna de afara ne indeamna la o plimbare.



Cum am iesit la drumul principal, am inceput sa admiram Bucegii, asa ca am zis sa urcam pana acolo sus, unde e soare.



Dupa vreo ora de mers cu masina, am ajuns sa parcam si am luat-o la pas spre cabana Babele.



Pe drumuri de munte, in zare, se poate vedea crucea de pe Caraiman si varful Costila.



Mi-am gasit o piatra pe care sa ma odihnesc un pic la soare.



Ne indepartam incet, dar sigur de zona Piatra Arsa plina de jepi.



Avem mai multa energie ce trebuie consumata, asa ca eu si cu Andreea o luam pe sus, sa admiram peisajul.



Mai avem ceva de mers, dar nu ne lasam.



Acum se vede si mai bine crucea, dar si un stalp de la telecabina.



Mai avem putin si ajungem. Afara e soare, dar bate un pic vantul.

Niciun comentariu: