miercuri, 23 octombrie 2019

Spectacolul de seara

Dupa ce ne-am balacit un pic in mare si ne-am odihnit dupa drum, am fost la masa de seara, iar apoi catre amfiteatru.



Eu si cu Roxana ne-am distrat pe cinste la discoteca copiilor.



Si nu am fost singurele...



Dupa o jumatate de ora de dans, am luat loc sa vedem spectacolul de seara, cu dansatoare.



Dupa dansurile spaniole, au urmat ceve din hawaiene.



Show-ul continua cu dansul in stil western, precum Cotton Eye Joe.



Schimbam registru si ajungem si in Japonia.



Apoi Rusia...



Si dansuri spre delectarea faraonilor.



Mai precis, cele egiptene, cu scheme in formatie.



Muzica si dansul ajung si in Mexic.



Pentru ca finalul sa apartina dansurilor orientale.



Stam in umbra, pe marginea piscinei. Resortul e impresionant, chiar si noaptea.

Niciun comentariu: