duminică, 27 octombrie 2019

In drum spre scufundare

O noua zi de scufundare ne conduce la un drum lung pe ponton. Aici am avut intalnire din nou cu puiul de morena de zilele trecute.



Dar si cu o pisica de mare gri cu pete fosforescente.



La un moment dat, am crezut ca a cazut o seseta in apa, dar de fapt acela este un "castravete de mare".



Acum am prins in poza pisica de mare in toata splendoarea ei.



Dupa vreo 500 de metri au inceput sa apara si aricii de mare, aia negri si cu multi tepi ce se vad in apa limpede a marii.



Cu cat ne apropiem de capatul pontonului, cu atat vedem mai multi pesti...



Gata, am ajuns. Sa trecem la treaba !



Intr-un final, ne-am grupat toti patru. Vroiam sa mergem spre epava dar valurile sunt ceva cam mari.



Dar paoi, am ramas doar eu cu tati pentru ca Lucian a mers cu Roxana ceva mai spre larg pentru ca amandoi au si labe de scafandru.



Dupa vreo ora jumatate de snorkeling, am luat-o la pas inapoi spre resort, iar la intoarcere am mai vazut inca o data pisica de mare cu pete albastre.

Niciun comentariu: