luni, 2 decembrie 2019

Giulgiul din Torino

Lasam in urma piata Castello si intram in curtea palatului regal.



Am gasit o cofetarie mobila, dar cred ca aici mi-am pierdut si un cercel.



Am trecut prin pasaj si am vazut si gradina palatului...



Iar apoi ne-am indreptat spre un turn destul de inalt...



In dreapta drumului inca se mai descopera vestigii ale civilizatiei romane.



Intram intr-o zona istorica din care s-a pastrat destul de bine acea poarta din caramida rosie.



O lasam pentru mai tarziu si intram in "Cattedrale di San Giovanni Battista".



Primul lucru pe care l-am remarcat a fost ca nu are peretii pictati.



Inauntru se afla unul dintre cele mai importante obiecte ale crestinatatii, iar povestea acestuia este prezentata in toate limbile de circulatie internationala.



Iata prezentarea catorva detalii care atesta veridicitatea acestui obiect foarte important.



Este vorba despre "giulgiul din Torino", panza cu care a fost infasurat Domnul Isus Hristos, imediat dupa rastignire si cu care a fost inmormantat.



Acestea sunt urmele lasate pe panza de chipul Mantuitorului.

Niciun comentariu: