duminică, 1 decembrie 2019

Mole Antonelliana

Seara, ploaia s-a oprit, iar noi am plecat la vizitat prin oras.



Am ajuns la principalul obiectiv turistic si cultural al orasului: Mole Antonelliana.



Abia cand ne-am apropiat si am vazut numerele luminate ceva mai de aproape, ne-am dat seama ce reprezinta enumerare asta de numere: 1,1,2,3,5,8,13,21,34,55,89,144,etc. Este vorba de sirul lui Fibonacci...



Incepem vizita cu cateva notiuni vizuale: cum se vad obiectele virtuale in functie de lentila folosita, normal, mai mici sau mai mari.



Eu imi fac curaj si intru in tunelul cinematografiei...



Privita prin camera de filmat, eu stau cu capul in jos.



Iata si explicatiile stiintifice despre cum se formeaza imaginea in creierul oamenilor.



Sia poi, trecem la efecte speciale si iluzii optice.

Niciun comentariu: