luni, 2 decembrie 2019

Monte dei Cappuccini

Am ajuns in oras si ne-am plimbat un pic prin Parco del Valentino, cel mai mare parc din apropierea centrului orasului.



Am iesit din parc si am descoperit un arc de triumf dedicat artileriei.



Trecem podul peste fluviul Pad si privim spre amonte.



Acesta scena de Craciun este facuta integral din ceara si am descoperit-o in vitrina unui magazin de dulciuri...



Urcam un pic pe la umbra si vedem in zare locul de unde am plecat mai devreme: Bazilica Superga.



Un monument ne aduce aminte ca Torino a fost gazda Olimpiadei de Iarna din 2008.



Si de aici, privelistea este incantatoare...



Eu si cu tati, ne-am facut un selfie cu salba de varfuri pline de zapada.



Mole Antonelliana se inalta semeta deasupra intregului centru vechi.



Vrajiti de peisajul superb am trecut pe langa statuia Maicii Domnului.



Apropo, suntem la biserica Sfanta Maria de pe "muntele" Cappuccini.



Incepem sa coboram, iar de data asta nu mai ratez sansa sa fac o poza cu Bazilica Superga aflata undeva in departare...



Imi place drumul spre oras, mai ales ca e plin de frunze...



Sa mergem sa cautam sa mancam ceva ca deja mi-e foame....!!!

Niciun comentariu: