sâmbătă, 15 februarie 2020

Piscina si manej

Am parasit Valea cu Povesti si am trecut pe langa piscina acoperita de zapada. Cred ca vara este super distractie aici, la munte, sa te racoresti in piscina.



Trecem printr-un tunel artificial de gard viu si ne indreptam spre stana traditionala.



As vrea sa venim o data si vara si sa stau aici pe sezlong, admirand privelistea.



Am ajuns la intrarea in restaurant unde am admirat acvariul cu pesti pana la urmatoarea activitate.



Dupa ce am asteptat cuminte dupa copiii din fata mea, mi-a venit randul sa urc si eu pe calut pentru cateva ture.



Sunt gata sa mergem la drum !



Calul este bland si mergem agale, vreme de vreo 5 ture in jurul bradului.



Mi-a placut foarte mult, mai ales ca m-am dat pe calul cel mare si nu pe ponei ca pana acum.



Am intrat in randul copiilor mari.

Niciun comentariu: