sâmbătă, 15 februarie 2020

Valea cu Povesti

Ne-am intors in Valea cu Povesti ca sa vedem acest parc tematic dedicat copiilor si mi-am facut poza pe tron, cu personaje din Cartea Junglei: Mowgli, Shere Khan, Baloo si sarpele Kaa.



In partea cealalta de vale se inalta semet Castelul Printesei.



Este cu adevarat o lume de poveste...



Ceva mai la vale, te poti caza, daca te tine buzunarul, intr-o locatie cu totul deosebita, Casuta lui Bambi.



Noi continuam plimbarea si gasim si alte zone noi de explorat pe mijlocul vaii.



Mai intai trecem sa vedem si Casuta Albei ca Zapada, cu piticii adunati la intrare.



Eu ma duc si la Casuta lui Mos Craciun, ma vedeti nu-i asa ?



Uite ca am ajuns chiar la intrare, dar e prea devreme sa-i trimit scrisoare.



Sa mergem repede ca s-a deschis Castelul Printesei si putem sa-l vedem si inauntru !

Niciun comentariu: