sâmbătă, 15 februarie 2020

Sambata seara

Seara am mers la restaurant sa mancam ceva bun.



Tati iar si-a ales cel mai bine: pomana porcului cu cartofi, muraturi si mamaliguta.



Dupa ce am terminat de mancat a inceput sa arda si focul de tabara, iar eu am fost prima care am plecat de la masa.



Afara este destul de frig, dar chiar si asa, nu te poti apropia foarte tare de foc.



Toata lumea s-a strans in jurul focului pentru un pahar de vin fiert si un ceai cald.



Am reusit sa ne facem si noi un selfie in familie.



Eu am trecut pe ceai si, pentru ca mi-a placut atat de tare, am baut vreo 3 pahare.



Atmosfera se incinge si mai tare mai ales ca a inceput sa cante si muzica de chitara.



Toata lumea se distreaza, aici sus pe terasa, in jurul focului zvapaiat, cu castelul Bran luminat si unn pic cam departat.



Noaptea, parcul istoric este plin de mister si arata superb.



Maine sper sa mergem si noi la piscina sa ne mai relaxam, pentru ca azi chiar am obosit de la atatea activitati.

Niciun comentariu: