sâmbătă, 25 septembrie 2010

Am ajuns la Brasov....

Centrul vechi al orasului Brasov

Fericire maxima ! Am plecat dis de dimineata din Bucuresti cu destinatia Brasov. Drumul a fost destul de aglomerat, dar am rezistat cu stoicism. Ne-am cazat pe "Dealul Melcilor", iar dupa aceea am iesit la plimbare prin oras. Am urcat cu telecabina pe Tampa, de unde am admirat frumusetile orasului. Din pacate, nu am nici o poza cu mine de acolo de sus. Era destul de frig, dar m-am simtit destul de bine......in marsupiu....

Iata-ma si pe mine in carucior, in centrul vechi al orasului : Piata Sfatului.



Un pitic pe Strada Sforii


Se pare ca aerul de munte mi-a prins chiar bine, pentru ca am stat in oras de pe la 1 pana seara la 6. Cel mai mult mi-a placut pe Strada Sforii. Era atat de ingusta si fascinanta pentru mine incat nici nu am realizat ca m-am retacit de ai mei.



La intoarcere ne-am intalnit cu niste prieteni din Brasov : Madalina si Ovidiu. Ei ne-au sfatuit ce sa vizitam maine prin imprejurimi. Inainte sa plecam spre dealul cu melci, tati a vizitat Turnul Vanatorilor.

Inapoi la patut


Seara m-am jucat cu jucariile, am stat pe burta si m-am uitat la TV, mi-am facut de lucru..., dar am abut grija sa ma imbrac ceva mai gros pentru ca suntem la munte si aici e mai racoare...



Dupa care am cazut la datorie. O zi plina de aventuri si de lucruri noi si interesante pentru mine !



Abia astept sa vad ce surprize imi rezerva ziua de maine !

Niciun comentariu: