luni, 6 septembrie 2010

Destinatie de senzatie

Dintr-o joaca de copii


M-am jucat toata ziua cu diverse lucruri bune de pipait si gustat. Unul dintre jocurile mele preferate este testul servetelului: se ia un servetel, se desface la maxim, se pune pe ochii copilului; se asteapta reactia bebelului si apoi se indeparteaza pentru a-i da satisfactie. Mai intai nasul a avut ideea sa-mi testeze abilitatile vizuale, dupa care nasa a perfectionat-o si exersat-o indelung, iar apoi a venit tati si a inlocuit servetelul cu diverse alte obiecte (de exemplu: babetica, soseta, caciulita, fes, etc.)

Intr-una din zile ma jucam frumos cu tati cu un fel de basma. Cand deodata basmaua s-a infasurat partial pe capsorul meu. Tati m-a ajutat sa o aranjez mai frumos. M-am uitat in oglinda si eram foarte mirata si intrigata. Cine sa fie oare ? Imi vine chiar bine....zic eu in gand fara pic de modestie. Tati m-a surprins in acest moment de cugetare....si mi-a facut o poza pentru cand voi fi mare.



Egipt sau Tunisia ?


Acum pot sa merg linistita intr-o tara araba... Nu m-am hotarat inca in cele doua mentionate anterior sa merg. Voi ce spuneti, care-i mai frumoasa ? Astept sugestiile voastre, pentru ca dupa cum se vede sunt foarte nehotarata....



PS: Vreau sa plec in concediu in octombrie, cu mami si cu tati ! Abia astept !

Un comentariu:

Doina spunea...

fata plimbareata:)