duminică, 26 septembrie 2010

La Harman si prin imprejurimi...

Dis-de-dimineata

Azi de dimineata am fost la Harman sa vedem biserica fortificata din localitate. Cel mai frumos peisaj ! Nu-i asa ca e dragut ?



Dupa ce am trecut pe la Feldioara sa vedem o cetate taraneasca medievala, ne-a prins ploaia. Noroc ca eram in masina. Asa ca am decis sa mergem sa mancam la "Ceasu' rau". Aici am fost cuminte si i-am lasat pe ai mei sa manance in liniste. Asta numai dupa ce am facut niste poze, si m-au tinut in brate.



Seara ploioasa

Seara m-am mult mai gros, ca mai dam o tura prin oras. Am fost la "Cetatuie" si putin prin Piata Sfatului. Ne-a prins ploaia si am mers sa cumparam ceva de papa.....



Chiar m-am imbracat gros....



PS : Din pacate, maine plecam inapoi acasa la Bucuresti.....

Niciun comentariu: