sâmbătă, 4 septembrie 2010

La plimbare, prin oras

Gradina Botanica

Fiind weekend tati a zis sa mergem in alt parc decat cel in care mergem de obicei. Asa ca m-am imbracat frumos si asteptam cu nerabdare sa plecam. Dupa ce ne-am intalnit cu nasii, am facut un mic ocol si am trecut pe la unchiul Mada si "matusa" Monica, sa-i luam si pe ei la plimbare. Dupa ce am facut un schimb binemeritat de poze, iar eu am "vizitat" casa, am hotarat sa mergem !

Dar stati, unde mergem? Tati a venit cu propunerea sa mergem in Gradina Botanica, iar majoritatea celor prezenti a fost de acord cu propunerea. Doar eu m-am abtinut pentru ca nu am drept de vot.....deocamdata.

M-am imbracat in hainute groase




In carucior




Dupa cum se vede, am fost cam suparata din cauza ca nu am vazut multe flori frumoase si arbori inverziti. Dar am zis ca o sa revin la primavara cand totul va reveni la viata....

Niciun comentariu: