duminică, 30 octombrie 2016

Seara de Haloween

Este seara de Halloween si m-am imbracat corespunzator.



Am mers prin oras cu dovleacul sa impart bomboane copiilor pe care ii intalneam.



Am zis sa ma urc in turnul cu tunuri pentru o priveliste de ansamblu.



Dupa care m-am ascuns sub cactusi pentru ca tunurile alea chiar functionau...:)



Nu stiam ce sa fac, vroiam sa intru intr-o casa pe scari, dar mi-am dat seama la timp ca usa este inchisa.



Am rugat-o pe doamna cu cosul plin de peste sa se grabeasca un pic ca mie deja imi este frica.



Si am ajuns si la restaurant unde am scapat de tunuri si zgomote ca sa dam de scheleti si vrajitoare.



De asta chiar m-am speriat, mai ales cand i s-au apins ochii...



La intoarcere am schimbat traseul, am mers numai pe la lumina, pe langa multe magazine, lume imprejur. Nu-mi mai este frica. Seara de Halloween s-a sfarsit.



Sper sa nu visez urat la noapte.

Niciun comentariu: