luni, 31 octombrie 2016

Zona de pesti

Traseul nostru prin parc a continuat in zona pestilor, iar in spatele meu era un acvariu imens cu mii si mii de pesti ce inotau in toate directiile.



Interesante erau si tuburile astea cu meduze. Mai era unul cu meduze rosii, dar nu am avut rabdare sa fac poza si cu acela.



In acest coral, traiau Nemo, Dory si ceilalti pesti colorati din filmul de animatie. Chiar te simteai in mijlocul oceanului, pe fundul marii.



In final, am trecut si prin tunelul transparent prin acvariu, unde puteai sa vezi rechinii si pisicile de mare cum trec nestingheriti pe deasupra ta. Destul de infricosator daca nu ar fi fost atata lume in jurul tau.



Acum chiar i-am gasit pe Nemo, pestisorul portocaliu care vine spre mine, dar si pe Dory, cel albastru si un pic mai mare din dreapta acvariului.



Bineinteles ca din peisaj nu puteau lipsi crapii japonezi, viu colorati.



Hai sa mergem in alta parte ca mi se face pofta sa mananc peste.

Niciun comentariu: