duminică, 30 octombrie 2016

Tenerife.....!

Dupa o asteptare de o ora in aeroportul Barajas din Madrid,



Mi-am luat bagajele si m-am imbarcat in avionul cu destinatia Tenerife Nord.



Am ajuns in Tenerife ! Vremea este numai buna pentru plaja, 20 - 22 de grade, soare, frumos, placut.



Dupa o scurta deplasare cu masina pe autostrada, am ajuns in Puerto de la Cruz si ne-am cazat in hotelul de sub stanca...



Am plecat sa admiram privelistea si plaja cu nisip negru.



Nu am rezistat tentatiei si am mers pe plaja.



Prima plaja cu nisip negru pe care am vazut-o pana acum.



Eu si cu mami am testat si apa oceanului. Este destul de calda pentru o baita buna.



Nisipul negru este demential. Contrast total la prima vedere: apa mai rece, nisipu negru foarte fierbinte. Era si normal, este negru, atrage lumina si mentine caldura.



Am mers un pic prin iarba sa-mi curat picioarele de nisip negru.

Niciun comentariu: