sâmbătă, 31 iulie 2010

Incepe distractia....

In acest weekend am inceput sa ma joc cu diferite jucarioare. Mai intai am descoperit o jucarioara foarte complexa pentru care am compus o poezie :

Am primit un magarus
Cu picioarele de plus
Care-i tare jucaus
Dar nu pot sa-l iau la dus. (n-am gasit alta rima...)

Are un picior mai tare,
Altu cu oglinda mare.
Unul are opt bilute,
Ultimul e cu pungute.

Am lasat magarusul deoparte si am trecut la lucruri mai serioase - adica "Insula cu activitati".



Imi place sa ma joc cu zdranganele, dar nu prea ajung la ele. Ma consolez deocamdata cu invartitul jucariilor din lateral.



Deja pot sa zic ca am program de joaca. Am inceput sa-mi diversific activitatile zilnice.... Sunt la faza cu sunete : balansoar cu melodii, pitici zglobii pe carucior, carusel invarticel la patut, si asta-i doar inceputul.....

Niciun comentariu: