duminică, 25 iulie 2010

Pe la manastiri....

Fiind zi de duminica, am hotarat sa mergem pe la manastiri. Manastirea Bistrita nu ne-a dezamagit : este suspect de frumoasa. Afara batea putin vantul asa ca mi-am tras bluza de trening pe mine sa nu racesc cumva......



La un moment dat, m-am trezit singura printre straini...., dar aplicand un "zgomot adecvat" i-am gasit imediat pe ai mei....



Tati si cu nasul au fost sa vada "Pestera Liliecilor", am inteles ca intrarea a fost cam ingusta, dar bisericutele din pestera au meritat efortul....



Cand au urcat catre pestera, tati a vazut un drum pitoresc.....



Erau cheile Bistritei, unele dintre cele mai inguste din tara. Initial am vrut sa mergem cu caruciorul, dar vremea instabila nu ne-a permis sa facem aceasta plimbare..... asa ca am dat o tura cu masina.... si nu ne-a parut rau. Iata o poza edificatoare in acest sens....!



Ultimul obiectiv al zilei a fost Manastirea Arnota, unde am ajuns dupa ce am urcat un drum forestier cu multe serpentine si destul de gropos..... Manastirea ofera o priveliste incantatoare a zonei fiind situata undeva sus, cam la jumatatea muntelui, langa cariera de piatra.

Era asa liniste si pace, multe flori, incat eu am tras pe dreapta si am adormit.




Apoi am cazut pe ganduri.....



Si nu m-am mai ridicat....

Niciun comentariu: