sâmbătă, 10 iulie 2010

Patutul de vacanta.....

Un somnic linistit si odihnitor depinde in mare masura de patutul pus la dispozitie pentru aceasta activitate foarte importanta. Nasu' stie....!!! Pentru "marea ieseala" pe care am planificat-o parintii mi-au facut o surpriza si mi-au luat un patut de calatorie pliabil.....



Ca sa nu am surprize cu tantarii am decis sa folosesc plasa de insecte si sa testez si eu noul meu patut...... in toate combinatiile.



In general, mie imi plac lucrurile colorate, asa ca nu pot decat sa ma bucur ca patutul este unul multicolor. Ca sa va faceti o idee cat de fascinata am fost in acest caz, va informez ca pentru studierea aprofundata a elementelor de decor mi-a trebuit mai mult de o jumatate de ora....



PS. Culori "colorate" preferate : rosu, galben, verde, mov, albastru deschis...

Niciun comentariu: