vineri, 23 iulie 2010

Prima excursie....

M-am facut mare.....asa ca am zis sa merg cu parintii si nasii la munte sa respir un aer mai curat. Zis si facut ! Azi de dimineata la 7 si-un sfert am plecat cu "PUY-ul" spre Ramnicu-Valcea.

Drumul a fost un prilej foarte bun pentru a ma odihni. Dupa un somnic bun de vreo ora, m-am trezit, am ascultat "Cutiuta Muzicala", am mai tras un pui de somn, m-am jucat cu mami si nasa, si deodata am ajuns la destinatie. Abia aşteptam sa ajungem pentru ca aveam o urgenta la baie si mai imi era si foame pe deasupra.

Ne-am cazat si am plecat sa facem o baie la strandul cu apa sarata de la Ocnele Mari. Afara era destul de cald, la strand multa lume, asa ca am lasat baia pe mai tarziu. Aveam o prioritate mai mare : un soricel in stomac nu ne dadea pace si devenea din ce in ce mai mare, aproape sobolan; asa ca am plecat spre Horezu sa mancam de pranz. Pana atunci, eu am pacalit foamea cu un nou somnic; se pare ca aerul mi-a prins destul de bine.



Dupa o masa copioasa, merge un leganat dublu (Brate + Balansoar = Bucurie nepretuita). Mai intai mami.....



Apoi a venit si tati.... (mi-a adus sapca sa nu ma bronzez pe chelie....)



Dupa aceea si nasa.... (nasul a fost responsabil cu pozele.... ca venea si el)



Dupa ce am vazut Manastirea Hurezi, tati a zis ca stie el un loc unde cresc pietrele. Eu am crezut ca vrea sa ma pacaleasca (cum sa creasca pietrele ?!?!). Si nasul era de acord cu mine, asa ca am zis sa vedem cu ochii nostri.



Am vazut, ne-am minunat, ne-a placut si am plecat inapoi spre oras. Seara am fost foarte obosita si am adormit devreme, iar cei mari cred ca au fost foarte incantati.

Niciun comentariu: