luni, 7 martie 2016

Elsa si Olaf sau parmesan si prosciutto crudo ?

Noaptea se aprind luminile si vitrinele magazinelor.



Cel mai mult mi-a placut aceasta piesa de cristal cu Elsa si Olaf.



Piata Maggiore arata superb si seara...



In sfarsit mancare... hai sa stam aici sa mancam niste carnita...!



Dorinta indeplinita, mami si-a luat o salata cu prosciutto crudo...



Iar eu si cu tati ne-am luat acest mic platou cu carneturi si branzeturi... Va recomandam restaurantul Tamburini.



Dupa o masa copioasa ar merge o plimbare cu masina, dar nu cred ca incapem toti trei in acest micut taxi.



O luam la picior spre cazare, maine ne asteapta cu adevarat o mare provocare.



Trecem si pe langa biserica Sf. Bartolomeu.



E chiar langa cele doua turnuri, care sunt la fel de spectaculoase si seara.



Cand am ajuns la "Chiesa de San Martino", stiam ca suntem pe drumul cel bun si nu mai e mult pana "acasa"...



Si intradevar am avut dreptate. Dupa 10 minute eram la hotel.

Niciun comentariu: