luni, 7 martie 2016

Turnuri si porumbei

Am ajuns si la cele doua turnuri, simboluri ale orasului. Pare ca cel din dreapta se sprijina un pic pe celalalt, nu-i asa ?



Se spune ca sunt chiar mai inclinate decat turnul din Pisa.



Eu si cu mami suntem niste furnicute pe langa turnul asta din Bologna.



Si am gasit porumbei. Este placerea mea sa le dau de mancare.



Noroc ca ai mei au cumparat o franzela din supermarket ca sa am "munitie" pentru cel putin o jumatate de ora...



Se strang din ce in ce mai multi...



Unii se mai si sperie si decoleaza spre tarile calde...



Iar altii stau cuminti si asteapta sa-i hranesc.



Mami e cea mai fericita ca are parte de un moment nesperat de liniste.



Si tati la fel ca poate sa faca cate poze vrea...



Toata lumea este fericita si binecuvantata de Sfantul Petroniu.



Niciun comentariu: