marți, 8 martie 2016

Intoarcerea de la mausoleu

Pacat ca de aici nu se vede orasul...



Dar sculpturile sunt magnifice..



Iata si o imagine de ansamblu a mausoleului...



Am aflat : sunt 658 de arce de-a lungul drumului de la poarta Saragozza si pana la mausoleu.



Si tavanul este impresionant, nu numai picturile de pe peretii laterali.



Sa o luam la pas spre oras... Daca la urcat am facut aproape 2 ore, cred ca la coborat nu putem sa facem mai mult de o ora si jumatate...



Am ajuns iar la podul peste strada, de aici se merge doar pe plat si nici nu mai este mult... doar vreo 250 de arce si gata...



Au aparut si magazinele, deja mi se face foame...



Si iata si primul arc al acestui drum. Misiune indeplinita.



Am ajuns la poarta Saragozza. Acum doar trebuie sa vedem unde mancam ceva bun.



Niciun comentariu: