luni, 7 martie 2016

Spre poarta Saragozza

Dupa un somnic odihnitor am plecat iar la plimbare...



E si un rau care trece prin mijlocul orasului... foarte dragut.



Am ajuns si la "Porta Lame", o poarta a vechiului oras medieval.



Dupa inca cateva sute de metri o noua poarta impresionanta ne apare in cale.



Este poarta "San Felice". Cred ca am vazut-o si cand am venit de la aeroport...



Si iata punctul de plecare pentru excursia de maine...



Este vorba de Arcul Bonaccorsi,,,un drum "acoperit" ce ne conduce catre un mausoleu.



Vis-a-vis de acest arc se afla poarta "Saragozza".



Este cea mai impresionanta poarta din cele vazute pana acum...



Si bineinteles ca am gasit si un preot catolic...



Drumul nostru continua spre centru pe sub sirul lung de coloane si arcade...



Deja mi se face foame de la atata vizitat. Cand ne oprim sa mancam ceva bun ?

Niciun comentariu: