marți, 1 noiembrie 2016

Inapoi la caldura

Dupa ce am facut o poza toti trei aici sus, la inaltime, ne-am dus la coada la coborare cu telecabina.



Bineinteles ca a trebuit sa asteptam sa plece vreo doua inaintea noastra...



Insa asteptarea a meritat: am prin loc in fata, la geam.



De aici se poate vedea foarte frumos si craterul si marea involburata.



La fiecare stalp pe care-l treceam un gol de stomac imi dadea o senzatie placuta si tematoare in acelasi timp.



Mai e mult pana jos, ca deja coboram de 10 minute ?



Uite si drumul care isi face loc printre rocile vulcanice din parcul natural Teide.



Acum este mult mai aglomerat decat de dimineata cand am plecat noi. Bine ca am plecat mai devreme ! Am tremurat noi un pic mai mult, dar decat sa stai la o asa coada, mai bine sa ai de ce sa te incalzesti.



In sfarsit, am ajuns la baza telecabinei. Aici mi se pare super cald in comparatie cu vremea de sus, cu toate ca sunt doar 14 - 15 grade Celsius.



Sa mergem undeva sa mancam si apoi la plaja !

Niciun comentariu: