miercuri, 2 noiembrie 2016

Maia in satul piratilor

Am ajuns la primul obiectiv al zilei: Masca, fost sat de pirati, asezat strategic printre stanci, dar cu acces rapid la mare.



Oriunde mergi gasesti acesti cactusi plini de fructe. As fi incercat sa mananc si eu cateva, dar dupa ce a patit tati ieri, cand mi-a curatat vreo 4 fructe de cactus, iar acum nu mai scapa de tepi, m-am lasat pagubasa.



Stau la umbra palmireului si vad marea ce-si face loc printre stanci.



Uite aici, ce de fructe de cactus... ! Tati, te mai risti ?



Partea frumoasa este ca te poti plimba printre casele oamenilor fara nici o jena, drumul este pietruit si accesibil, totul este verde, peisajul superb te face sa te-nvarti in loc la tot pasul.



Iata si valea prin care piratii veneau acasa de la corabia lasata pe mare in larg.



Le-am facut o poza de album parintilor mei.



Dupa aceea am trecut solo, la o poza de facebook.



Eu si cu mami, ne-am odihnit un pic cu stanca piratilor pe fundal.



Pe drumul spre masina, am facut o poza si cu tati, sa nu cumva sa se supere.



Sa vedem ce mai e frumos prin sat, poate gasim vreo comoara....

Niciun comentariu: