miercuri, 2 noiembrie 2016

Plaja los Gigantes

Intr-un oras cu o arhitectura cu totul deosebita, cladiri impodobite cu motive marine, exista o plaja destul de mica, dar cu un peisaj ce-ti taie respiratia.



Plaja los Gigantes, nu este atat de atractiva pentru plaja, cat mai ales pentru peisaj. De aici se pot vedea stancile inalte de 700 - 800 de metri intaltime se inalta drept din mare.




Eu m-am schimbat si m-am asezat pe nisip sa admir peisajul in timp ce mami se lupta cu valurile.



Dupa care m-am dus cu tati in apa, mai in larg sa facem o baita.



Ma pregatesc de saritura in apa pe spate.



Si... 1, 2, 3 am sarit spargand valurile spumoase ale marii.



Dupa atata joaca, in apa si-au facut aparitia un grup de canoisti, care se intorceau in port dintr-o mica excursie...



Este timpul pentru o masa copioasa... la umbra.



De data asta, tati si-a luat coaste barbeque - preferatele lui.



Pofta mare si somn usor pana la urmatorul obiectiv al zilei !

Niciun comentariu: