joi, 3 noiembrie 2016

Siam Park (1)

Azi am fost la Siam Park, un parc acvatic construit in stil siamez in onoarea regelui Thailandei.



Se spune ca este parcul acvatic cu cele mai inalte valuri generate...



Piscina cu valuri este principala atractie a parcului, cu toate ca mie mi-au placut mult si celelalte tobogane si locuri de distractie.



Iata si harta parcului, asta ca sa va faceti o idee de cat de mare este de nu am putut sa ne dam in toate toboganele decat o singura data intr-o zi.



Este printre putinele parcuri acvatice care are "lazy-river" cu diferenta de nivel (8 metri). Este oricum foarte spectaculos si asa, pentru ca serpuieste incet prin vegetatia luxurianta cu palmieri, ferigi si arbusti.



Acum, spre sfarsitul programului, chiar este liber si lenes, dar in timpul zilei este destul de aglomerat. Este singurul in care ne-am dat toti trei, in afara bineinteles de piscina cu valuri.



Cascada artificiala ce se varsa intr-un lac plin cu pesti...



Lebedele negre inoata linistite printre casele lacustre in stil asiatic.



Iata si iesirea, cu adevarat impresionanta.



Pozele aceste de prezentare le-am facut la plecare, deja vremea se inrautatise si nu mai puteam sa stam asa de mult. Se inchide oricum pe la 5 seara.

Niciun comentariu: