joi, 3 noiembrie 2016

Siam Park (2)

Locul de joaca si balaceala pentru copii mi-a placut foarte tare, cu toate ca mai vazusem si altele, chiar si in Romania, la Divertiland.



M-am dat pe toate toboganele, ca sa-mi fac incalzirea pentru cele cu adevarat importante.



Coborarea cu placa asta albastra a fost prima incercare, mi-a fost un pic frica la inceput, dar dupa prima tura chiar mi-a placut... Noroc cu tati ca mi-a spus ca mai sunt si altele, caci altfel stateam aici toata ziua...



Ne-am dat amandoi in cele doua tobogane cu colac de patru persoane : Volcano si Dragon.



Aici este partea din raul lenes care trece pe sub acvariul plin cu rechini.



Data viitoare, cand ma fac mai mare, ma duc cu tati si ne dam amandoi in "Tower of Power", un fel de kamikaze care te duce jos in 2 secunde si mai treci prin acvariul cu rechini.



Am ramas la un nivel de adrenalina moderat si ne-am dat si in "El Gigante", un slide pentru colace de 2 persoane, cu un palnie imensa prin care te invarteai cu o viteza ametitoare.



Dupa aceea ne-am dus la "Mekong Rapid", un fel de rau nastrusnic numai bun pentru o coborare in canoe, cu senzatii tari incluse.



Singurul in care nu am reusit sa ne dam, desi am fi vrut a fost "Singha", un fel de roller-coaster acvatic, cu mai multe urcari si coborari. Data viitoare incepem cu asta...


Niciun comentariu: