vineri, 2 iunie 2017

Castelul Lego al dragonului

Am ajuns la castelul din povesti, si nici la baie nu am "scapat" de tablourile din Lego.



Am mancat ceva traditional nemtesc, carnati si bere, admirand frumusetea castelului de langa noi.



Emblema cu dragonul chiar era din Lego, restul castelului nu cred...



Am intrat linistiti inauntru, mai ales ca paznicii dormeau in front.



Sa intram, deci !



Trubadurul ne-a cantat ceva cat am stat la coada.



Iata si curtea interioara !



Piticul speriat, nu voia sa deschida usa...



Acolo ea un dragon fioros, care astepta flamand sa-si potoleasca foamea cu noi.



Sa citim despre aceasta legenda a dragonului in cartea Lego.



Blazonul si steagurile chiar m-au impresionat.



Dupa ce ne-am dat o tura cu un montagne-rousse numit "Dragonul", am iesit din acest taram de vis pentru a explora mai departe.



Mai e ceva de vazut ?

Niciun comentariu: