sâmbătă, 3 iunie 2017

Intre Austria si Germania

Am ajuns cu trenul pana la un punct intermediar, pe la 2200 m altitudine.



De aici am luat telecabina catre varful Zugspitze (2950 m altitudine). Peisajul este superb, mai ales ca inca am prins zapada pe munti.



Aici chiar imi trebuie caciula... e destul de frigulet.



Panorama superba este completata de un vultur in zbor.



Ceata este destul de densa, dar acolo jos se afla punctul nostru de plecare...



Aici suntem in Austria, langa o capra neagra. Am trecut granita in mod fraudulos, chiar la inaltimea de 2900 m.



Pe partea germana nu se putea urca direct cu telecabina pana in varf, dar macar se poate cobora spre Austia cu o alta.



Avem dovada : chiar am ajuns la 2950 m altitudine, mai inalt decat orice varf muntos din Romania.



Sa coboram pe platou pana nu se face vreme urata...

Niciun comentariu: