duminică, 4 iunie 2017

Spre castelul Hohenschwangau

Urmatorul castel arata chiar dragut, desi este mult mai aproape de sat.


Am ales drumul mai lung, pe langa lac...



Dar in final, dupa 10 minute de urcare am ajuns la poarta de intrare in castel.



Stai, ca mai e o poarta de intrare. Oricum, acest castel are un alt stil decat cel vazut inainte.



De aici, din curtea castelului regelui, se poate vedea si celalat caste, al fiului sau. Se spune ca acesta supraveghea constructia castelului sau chiar dintr-una din camerele de aici.



La intoarcere am luat caleasca trasa de cai. A fost o plimbare placuta, dar cam scurta. Poate era mai bine sa coboram cu trasura de la celalalt caste, dar asta e.



Ne-am luat la revedere de la minunatele castele bavareze si ne-am urcat in masina cu o destinatie necunoscuta pentru mine.



Sper ca ai mei s-au gandit un pic si la mine sa ma distrez azi, dupa atatea castele vizitate.

Niciun comentariu: