luni, 5 iunie 2017

Croaziera pe Saar

Dupa cateva ore de condus pe autostrada de la Stutgart, am ajuns la timp pentru o croaziera prin defileul raului Saar.



Ne pregatim sa trecem prin ecluza...



In acelasi timp, mancam o supita de rosii sub razele blande ale soarelui.



De aici incepe aventura prin defileul impadurit.



Vremea este frumoasa, padurea racoroasa, iar noi doua stam la masa.



Iata si turnul de observatie, de unde poti admira in voie toata valea...



Mami, mergem si noi acolo sus ?



La intoarcere, turnul nu mi se mai pare chiar asa de spectaculos, poate pentru ca s-a intunecat un pic...



Ma simt ca pe Titanic. Toata lumea este a mea...



Croaziera asta chiar a fost placuta. Am castigat si timpul de masa, am si vazut lucruri interesante. Dar sa mergem acolo sus, zic !

Niciun comentariu: