duminică, 4 iunie 2017

Castelul Neuschwanstein

Dupa o ora de mers cu masina am ajuns in Hohenschwangau, un sat in apropiere de Fussen. Aici se afla celebrul castel Neuschwanstein, castel ce a inspirat studiourile Disney pentru castelele sale din desene animate.



Nu am vizitat castelul in interior, pentru ca era o coada mult prea mare, dar curtea interioara ne prezinta un castel cu adevarat impunator.



Am plecat usor pe langa el. Mi se parea ca o sa cada pe noi.



De aici, de pe drum peisajul este superb.



Am ajuns cu totii pe pasarela Marienbrücke.



De aici se fac cele mai reusite poze cu acest castel bavarez minunat.


Mi-am pus si eu un lacatel pe acest pod, care se aseza usor, dar la inaltime peste o mica, dar zgomotoasa cascada.



La intoarcere, am vazut castelul dintr-o noua perspectiva.



Pacat ca afara ploua, dar sper norocul nostru, am fost "inarmati" cu umbrele.



Castelul se afla asezat chiar pe o stanca. Poate de aceea este si asa impunator.



Dupa vreo 20-30 de minute de coborare, am ajuns inapoi in sat.



Ce mai avem de vazut ?

Niciun comentariu: