duminică, 4 iunie 2017

Stuttgart = Porsche + Mercedes Benz

Destinatia surpriza era Stuttgart, iar surpriza si mai mare a fost un fel de aquapark numit "Das Leuze Mineral Sauna",  unde ne-am balacit cateva ore bune. A fost o relaxare numai buna, dupa cele 2 ore de condus.



Am prins forte: sunt gata sa mut pietrele din loc.



Acest turn lipit de cladire ii da acesteia un caracter aparte.



Am ajuns in piata centrala, unde ne-am luat ceva bunatati pe bat.



Era foarte greu de ales dintre atatea sortimente...



In centrul orasului era un concert rock, multa lume, atmosfera incendiara.



Oamenii stateau pe iarba si ascultau muzica asurzitoare...



Scena era amenajata chiar in fata Palatului Nou din Stuttgart



La plecare, mi-am clatit ochii cu niste masini banale de pe strada : un Porsche albastru.



Si doua Ferrari, bineinteles, rosii, parcate una langa alta.



Din pacate, maine este ultima zi de vacanta...!

Niciun comentariu: