vineri, 6 octombrie 2017

Halloween la Disneyland

Am uitat sa va spun ca am nimerit la Disneyland chiar in apropierea sarbatorii de Halloween.



Peste tot, in tot parcul de distractii, se afla dovleci sculptati si ornamente care mai de care mai interesante.



La ora patru si jumatate dupa-amiaza a inceput chiar o parada a Halloween-ului.



Personaje costumate in scheleti marsaluiesc pe alei si fac un zgomot infernal.



Asteptam trenuletul ce da un tur al parcului si admiram multimea de dovleci aflata pe camp.



Trenul a venit si asteapta linistit in gara noi si noi calatori.



La intoarcere ne-am intersectat din nou cu parada "fioroasa".



Am nimerit si in "vestul salbatic".



Si am urmarit parada pe toata durata ei, marsaluid impreuna spre iesire.


Halloween-ul mexican


Fantoma cantareata


Pictorul fantoma


Maia si costumul de vampiras


Halloween-ul salbatic


Familia fantomelor


Fantomele de la opera



Mi-au placut foarte mult ornamentele si aranjamentele dedicate acestei sarbatori.

Niciun comentariu: