sâmbătă, 7 octombrie 2017

Muzeul Armatei

Dupa ce am schimbat metroul la Concorde, am ajuns la Invalides, foarte aproape de esplanada muzeului militar.



Am mers cateva minute pe jos si am ajuns al tunurile ce ne indica intrarea in muzeu.



La intrare am primit un coif de maresal care imi sta foarte bine.



Cat am admirat eu curtea interioara...



Tati mi-a furat coiful si a devenit el insusi un mic Napoleon.



Am intrat in muzeu si am inceput sa admiram exponatele care mai de care mai diverse. Iata o armura de copil, probabil a unui print.


Armura de cavaler


Flinte si pusti


Cavaler calare


Tun si ghiulea


Armura pentru cal si calaret


Sala tunurilor


Armuri de tot felul


Mai multe armuri


Arbalete


Uniforme si sabii


Alte tipuri de armuri


Masti razboinice


Batalia de la Maastricht

Niciun comentariu: