sâmbătă, 7 octombrie 2017

Saint Chapelle

Chiar dupa ce am plecat de la Notre Dame, am vazut o cladire impresionanta in fata noastra.



Este vorba despre Saint Chapelle, o biserica cu totul deosebita din Ile de la Cite.



Capela este structurata pe mai multe nivele, cu stiluri arhitectonice diferite. Acum suntem in partea de jos, cu arcadele pictate in albastru si ornate cu flori de crin, simbol al regalitatii.



Urcam si la etaj pentru a admira catedrala impunatoare construita peste cea initiala de la parter.



Vitraliile sunt imense si impresionante.



Am facut doua poze panoramice numai bune de admirat in voie.



Ambele sunt la fel de reusite, nu-i asa ?



Unul dintre pereti ne dezvaluie un geam "salvat" la etaj.



Altarul este pazit de ingeri aflati in toate cele patru colturi.



Lumina aduce o atmosfera aparte in aceasta superba biserica catolica, mai ales datorita vitraliilor aflate de jur-imprejur.



Imediat cum am iesit din capela, am trecut pe langa Palatul de Justitie.



Este chiar langa capela al carei exterior poate fi admirat in toata splendoarea sa.



Ne indreptam spre apa pentru un pic de racoare.

Niciun comentariu: