sâmbătă, 7 octombrie 2017

Spre Luvru

In drumul nostru am trecut printr-o piata de flori, care de care mai interesante.



Aceasta se afla pe Rue Aube si este destul de mare.



Iata si Pont Neuf, podul de care ne apropiem incet-incet.



Chiar la capatul podului am gasit un locul numai bun de odihna.



Am cumparat un lacat si l-am prins de marginile podului.



Am facut o poza ca sa-l gasim data viitoare cand ajungem la Paris.



Tot aici erau si cateva tablouri super-reusite cu Parisul si Tour Eiffel.



Trecem podul pietonal Pont des Arts si ne bucuram de privelistea pe care ne-o ofera cu insula din mijlocul Parisului cu cladirile sale vechi si impresionante.



Cat ai zice "peste", am ajuns in apropierea muzeului Luvru.



Aici vedem celebra piramida de sticla de la intrare.



Am incercat sa ating varful piramidei si chiar am reusit.



Apoi am luat o scurta pauza alaturi de mami ca deja ma dor picioarele de atata mers pe jos.

Niciun comentariu: