vineri, 6 octombrie 2017

Star Wars Zone

Prima zona explorata din Disneyland a fost zona Star Wars.



Aici am inceput cu un joc cu lasele in care trebuia sa impusti extraterestii.



Aici l-am intalnit si pe Buzz - fulgerul.



Sa inceapa jocul cu lasere !



Tot ce este la limita posibilului trebuie sa fie si va fi realizat.



Uite, acolo e un carusel imens ! Ne dam, tati ?



Submarinul pe care l-am vazut de la coada.



Pentru cei mici, era o cursa cu masini, dar coada era destul de mare.



Eu si cu tati, ne-am dat in cel mai infricosator carusel din toate timpurile: Star Wars Hyperspace Mountain. Iata-ne in plina actiune !



Abia mai puteam sa merg dupa ce am iesit din cursa. Noroc ca mami nu s-a dat si m-a tinut de mana sa nu cad...



Am luat o scurta pauza sa vedem un spectacol de balet.



Parasim acest "taram" plin de adrenalina si emotii.



Sa vedem, poate mergem la ceva mai light.

Niciun comentariu: