sâmbătă, 7 octombrie 2017

Parcul Andre Citroen

Mi-am luat palaria de maresal si am luat-o prin parc spre metrou.



Ne-am odihnit un pic, timp in care am numit-o pe mami "sef de trib".



Si, am ajuns si in parcul Andre Citroen, unde un balon imens era ancorat la sol.



Tati si cu mami ar fi vrut sa aiba parte de o experienta inedita cu balonul, dar vantul ceva cam puternic ne-a stricat planurile.



Ne-am multumit cu aceasta fantana interesanta in drum spre metrou.



Am ajuns pe magistrala 6, una dintre cele mai vechi din Paris, cu gari supraterane.



Am ajuns la gara Montparnasse, unde poti sa-ti incarci telefonul mobil daca pedalezi un pic.



Inainte sa urcam in turnul Montparnasse am cautat ceva de mancare si am trecut chiar pe langa "Teatrul Rive Gauche", aflat in apropiere.

Niciun comentariu: