marți, 25 decembrie 2018

Craciun relaxant

Este Craciunul si imediat cum m-am trezit m-am uitat pe balcon sa vad daca a venit Mosul. A adus cate un cadou pentru fiecare, impachetat frumos, mai putin un Lego pentru mine. Cred ca nu a mai avut timp sa-l impacheteze, dar eu ma bucur si asa.



Dupa ce am despachetat fiecare cadoul sau ne-am imbracat sa mergem la micul dejun.



Dupa o sesiune de relaxare la piscina si jacuzii, ne-am schimbat pentru masa de Craciun.



Pentru copiii am avut niste mini-pizza in forme de bradut, soseta si steluta.



Asta este aperitivul ce arata apetisant. Sper sa nu ma ingras in concediul asta, desi cred ca deja am facut-o.



Mai mancam si ceva dulce: niste prajituri, o felie de cozonac si gata.



Dupa un somnic odihnitor de dupa amiaza, mergem din nou la piscina. Este destul de liber si pot sa inot in voie.



Cel mai mult mi-a placut la jacuzzi si la cascada de gheata. In schimb, tati a fost impresionat de piscinele cu apa sarata din interior, dar si din exterior.



Pentru o relaxare placuta va recomand tuturor acest loc minunat numit Apollo Hotel & Spa.

Niciun comentariu: