luni, 31 decembrie 2018

Revelion 100

Suntem gata de petrecerea de Revelion 2019.



Eu mi-am luat o rochie neagra stralucitoare, care imi vine foarte bine.



M-am pozat cu mami in costume traditionale si am plecat fiecare la petrecerea lui. Eu la petrecerea copiilor, iar mami si tati la cea a oamenilor mari.



Meniul de revelion este unul cu totul deosebit, iar cocktail-urile sunt speciale pentru Centenar.



Dupa "Marea Unire", "Romania Dodoloata" si "3 culori", urmeaza cele nealcoolice cu denumirile "Pentru ostasii romani", "Dupa razboi" si "Trianon".



Lui tati i-au placut si shot-urile "Arde Balgradul", "Pamant romanesc" sau "Desteapta-te romane !".



La fel de interesante sunt si "Bautura garzii" si "Flori de mac".


Aperitiv tricolor


Trei culori


Felul principal



Sa inceapa distractia !

Niciun comentariu: