luni, 24 decembrie 2018

In Targu Mures

Eu si cu tati am lasat confortul hotelului si am fat o tura prin centrul orasului Targu Mures. 



Dupa ce am intrat in globul plin de luminite, m-am dus catre casutele aflate in Piata Teatrului.



Acesta este atelierul de turta dulce.



Mi-am facut si eu o poza cu mosu' si turta dulce uriasa.



Doar una-doua casute erau deschise, asa ca am facut cale intoarsa catre masina, trecand pe langa turnul fostei manastiri franciscane.



Piata Trandafirilor ni-l prezinta pe Avram Iancu calare si Catedrala Ortodoxa undeva mai in spate.



Tati, mergem si noi sa vedem bradul de Craciun ?



Dupa ce am trecut strada, am descoperit un ren skior.



Dar si sania lui Mos Craciun trasa de doi reni.



Lasam cei trei oameni de "zapada" si mergem spre masina care este destul de aproape.



Sa mergem la piscina ca deja mi-e un pic frig...!

Niciun comentariu: