duminică, 2 decembrie 2018

Piata de Craciun din Ramnicu Valcea

Ne-a placut atat de mult la Hanul Haiducilor incat am revenit aici ca sa mancam de pranz.



Tati si-a luat un bulz ciobanesc care arata foarte, foarte bine.



Dupa masa, am luat-o la pas spre piata centrala si am gasit 100 de baloane in forma numarului 100, la intrarea in Scoala Gimnaziala Take Ionescu.



Si, dupa alte 10 minute de mers pe jos, am ajuns si in piata, unde nu am putut sa nu remarc patinoarul plin de copii.



Am trecut prin tunelul cu luminite aflat la intrare.



Pe esplanada de langa piata era amenajata scena nasterii Domnului Isus.



Am dat o tura pe la casutele de lemn...



Iar apoi am admirat patinatorii amatori si profestionisti de toate varstele.



In tot acest timp, tati s-a dus sa "recupereze" masina si sa ne ia si pe noi din drum.

Niciun comentariu: