joi, 2 mai 2019

Allou! Fun Park

Distractia abia incepe, mai ales ca am revenit in Allou! Fun Park.



Mi-am luat un fel de pelerina de ploaie si m-am urcat in barca. Profitam acum cat e vremea frumoasa si calda ca sa ne dam de cateva ori si sa putem sa ne uscam.



Tati s-a dat cu mine in toate, chiar si de mai multe ori. Aici suntem in "marele mar".



Ne-am dat si in lanturi... Aici a fost un pic infricosator, mai ales ca pe langa invarteala normala te si ridica la o inaltime considerabila.



Iata cam cat de sus am fost. De acolo, de sus, puteai sa vezi tot orasul.



Am vrut sa ma dau in "music express", dar cei de la securitate au zis ca sunt prea mica.



M-am consolat imediat cu o portie zdravana de sarituri si am si iesit din poza. Asta si pentru ca aseara m-am antrenat cam vreo jumatate de ora.



M-am jucat cu mami si tati, dar si cu alti turisti la cursa cailor si chiar am castigat pe bune un iepuras super-dragut.



Tot parcul era imbracat in sarbatoare, cu ornamente specifice de Pasti.



Peste tot gaseai o gramada de oua colorate cu diferite modele.



Mi-am mai facut o poza cu colectia speciala de oua gigant.



Oua sunt si in copaci, dar cateva au mai cazut si pe gazon chiar in picioare.



Pana acum a fost o zi fantastica, dar inca nu s-a incheiat. Stam aici pana seara tarziu ca sa ne vedem si orasul frumos luminat.

Niciun comentariu: