miercuri, 1 mai 2019

Canalul Corinth

Am terminat croaziera, dar nu am parasit zona fara sa urcam pe pod pentru a vedea si de sus aceasta minune a arhitecturii si ingineriei acelor vremuri.



A iesit soarele si ne-am facut un selfie cu acesta albastru superb.



Avem norocul sa vedem si un vas care traverseaza canalul.



Mai are putin si ajunge....



Hai sa ne prindem si noi in poza cu vasul care traverseaza canalul Corinth.



Iata si un panou cu o poza aeriana.



Este si un mic muzeu in aer liber cu informatii suplimentare despre acest obiectiv turistic.



A fost finalizat si deschis oficia in 6 august 1893 si scurteaza drumul spre Marea Adriatica cu 131 de mile nautice, aprox 250 km.



Din pacate pentru tati, cei de la bungee-jumping nu erau aici. Cred ca tati ar fi sarit, mai ales azi, ca e ziua lui.



Am pronit inapoi spre Atena, iar pe drum am oprit pentru o poza panoramica a golfului Megara.



Mai avem putin si ajungem in Atena.

Niciun comentariu: