miercuri, 1 mai 2019

Studiu de documentare

In drum spre cazare am facut un mic ocol pentru documentare. Am ajuns in parcul de distractii Allou! Fun Park. Aici am dat o tura sa "studiem problema", iar primul lucru care ne-a atras a fost acest stand cu waafe si clatite.



Exista si un carusel care trece prin apa...



Dar si unele care nu sunt pentru copiii de varsta mea.



In asta nu cred ca ma dau, pentru ca ma da pe spate.



Am gasit si harta parcului de distractii in forma triunghiulara.



Mie imi place asta numita Music Express.



Sigur o sa ne dam si in roata panoramica, dar si in sarituri pe saltele.



Exista si un fel de Casa Groazei, cu acoperisul de stuf.



Dar si un circuit de carturi.



Abia astept sa ma dau in Insula Piratilor cu barca pe apa.



Deja vreau sa ma dau in toate...



Dupa ce am fat o tura, iesim din parcul de distractii dar nu inainte sa fac o poza la copacul impodobit cu oua colorate de Pasti.



Vis-a-vis se afla si un parc de distractii pentru copii mai mici. Am intrat si acolo, dar toate sunt prea usoare pentru mine.



Pentru ca afara este foarte cald, ne-am hotarat sa revenim maine, de ziua mea, dar ceva mai spre seara, ca sa evitam caldura sufocanta.



Ne-am luat un kebab la farfurie si suntem gata de drum. Unde vrei tati sa mai mergem ?

Niciun comentariu: