vineri, 3 mai 2019

Delphi (2)

Printre cei doi pini, chiar langa strada, in acea poienita plina de verdeata, se pot vedea ruinele vechi ale "gymnasium", o scoala antica.



Ne-am intalnit si am facut din nou un selfie in trei cu teatrul antic si valea dintre munti.



Iar mi-am gasit un loc de odihna numai bun pentru o poza cu intreaga zona arheologica.



De aici, se vede cel mai bine teatrul, templul lui Apollo, dar si coloana  minune.



La coborare pozele mi se par mai spectaculoase, nu-i asa ?



Iata, din nou, cladirea trezoreriei ateniene.


Templul lui Apollo


Coloana spirala


Drumul sacru


The Hallos


Muntele Parnassos


Treasury of Athenians


Delphi era considerat centrul lumii in antichitate


Zidurile vechi intarite


Informatii despre Delphi



Parasim site-ul arheologic si mergem sa ne intalnim cu mami, iar pe drum mai facem cateva poze cu valea aceasta minunata.



Undeva in departare se vede superba mare. Este vorba de Golful Corinth, vazut dinpre munti.



Am mers ceva pe jos, de parca pana acum statusem pe scaun, si am gasit-o pe mami la terasa unui restaurant cu specific local.

Niciun comentariu: