miercuri, 1 mai 2019

Distractie si mancare

Ne-am intors suparati in oras, dar inca cu chef de distractie si am intrat in Blanos Bowling, unde am jucat un joc toti trei. Pe tati l-am lasat sa castige ca e ziua lui, caci altfel....



Am descoperit ca aici, la urmatorul etaj, sunt mai multe optiuni pentru distractie prntre care si saltelele perfecte pentru sarituri.



Ia priviti aici ce pot sa fac !



Am gasit si ceva inedit si am zis ca trebuie sa ma dau neaparat in ringul de roller-skating.



Tati m-a prins in poza chiar si in miscare.



Eu zic ca m-am descurcat destul de bine, mai ales ca e cam la fel ca si pe role.



Dupa vreo jumatate de ora am obosit si am venit sa ma realimentez cu putina apa. Ma mai dau un pic si apoi mergem sa mancam ceva ca am consumat multa energie din rezerve.



Este ziua lui tati si ne face cinste la restaurantul Psarrou cu specific grecesc.



Dupa un aperitiv cu icre, vinete si salata greceasca, mami si-a luat scoici.



Iar tati nu a mai putut sa manance decat halloumi pe gratar, preferata lui.



Abia astept ziua de maine !

Niciun comentariu: